top of page

Mijn lezersprofiel


Vroeger, toen ik een kind was, vond ik lezen helemaal niet leuk. Ik kon het geduld niet eens opbrengen om de lange teksten in een boek te lezen. Dat is nu wel een beetje veranderd, nu lees ik wel graag boeken. Het begon allemaal in de grote vakantie. Ik verveelde mij toen zo dat mijn mama mij een boek in mijn handen duwde. Ik kan me helaas niet meer herinneren welk boek het was, maar zo begon ik dus te lezen.


Het liefst lees ik fantasie boeken met romantiek in. Wat ik ook zeer belangrijk vind is dat er genoeg actie inzit. Anders lees ik het boek niet uit. De dikte van een boek is zeer belangrijk voor mij, want ik lees helemaal geen dikke boeken. Dus meestal kies ik voor dunne boeken.

In het begin las ik in het Nederlands, maar dan begon ik Turkse boeken te lezen. Wie weet lees ik op een dag boeken in het Engels.


Toen ik het boek "het parfum" begon te lezen, had ik het gevoel dat ik het leuk zou vinden, en het was dus ook zo, want erna vond ik het spannender en werd ik nieuwsgierig wat er vervolgens ging gebeuren in het verhaal.

Comentários


bottom of page