top of page

Recensie



Het boek heeft me geamuseerd en het was echt leuk om te lezen. Het was ook zo afwijkend van alle andere boeken. Zo veel fantasie als er in zit en dat maakt het juist zo verrassend. In het begin dacht ik dat ik het saai ging vinden, of zelfs niet verder wou lezen. Toch vond ik het leuk en heb het verder gelezen tot het einde. Aan het einde van het verhaal dacht ik dat het een leuk einde ging zijn, maar helaas. Verder wil ik jullie ook geen spoiler geven. Ik raad jullie deze boek zeker aan als jullie ook graag fantasie verhalen lezen.


Vergelijking met een recensie:

In de recensie zegt hij : "Ik denk dat het boek niet geschreven voor één bepaald publiek, maar ik zou het boek ook niet aanraden aan mensen die niet graag lezen over moorden".


Ik vind dat het verhaal niet specifiek over moorden gaat, maar wel het scheppen van een lijfgeur. Dus hij wil een geur scheppen en daarom gaat hij geuren verzamelen van alle soorten. Eerst gaat hij opzoek bij planten, dieren en als laatst bij mensen. Dus het gaat hier specifiek niet om het moorden. Mensen die niet graag lezen over moorden, maar wel over fantasie kunnen zeker dit boek lezen.

Commenti


bottom of page